Jak złożyć reklamację na usługi telekomunikacyjne w Wielkiej Brytanii
Jeśli wystąpią problemy z usługą o podwyższonej opłacie (inna stawka, inny prefix, naliczenie opłaty) w pierwszej kolejności należy złożyć skargę do firmy, która dostarcza tego typu usługi lub do sieci telefonicznej. Jeśli takie działanie nie przyniesie skutku albo nie wiesz kto daną usługę świadczy, możesz złożyć reklamację do PhonepayPlus. Organizacja jest uprawniona na terenie Wielkiej Brytanii do pomocy w zakresie reklamacji usług o podwyższonej opłacie
Co jest podstawą do reklamacji?Możesz złożyć reklamację z następujących powodów:
- Koszt tekstu lub rozmowy nie jest wskazany w regulaminie
- nie wiadomo co jest przedmiotem świadczenia
- otrzymane treści są obraźliwe
- Usługa jest niepotrzebna a nie można jej zakończyć
- obiecana nagroda np. w konkursie lub quizie nie została dostarczona
- twój wniosek o zakończenie świadczenia usługi został zignorowany
Każdy, jeśli ma zastrzeżenia dotyczące usług o podwyższonej opłacie GDZIE? Skargę należy złożyć do:
- firmy, która udostępnia usługi albo
- PhonepayPlus (jeśli nie jesteś w stanie skontaktować się z firmą lub nie znasz jej danych)
Możesz złożyć reklamację do PhonepayPlus poprzez:
- wypełnienie odpowiedniego formularza internetowego reklamacyjnego dostępnego na stronie
- kontakt na bezpłatną infolinię 0800 500 212 (czynny 09:30 - 5pm poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt)
- wniesienie pisma do PhonepayPlus, Clove, Budynek 4 Maguire Street, London, SE1 2NQ